foolish fruits
Welcome December !
Wednesday 30 November 2011 | 18:51 | 0 comments
gud bye November ! December is coming ! :D

HyeHye December ! welcome to the new season ! :D


I hope, December tahun ne byk m'berikan saya keceriaan, k'gembiraan, p'berkatan, dll..hehe
this is my month, x lama lagi my bufday. huuh~ byk perkara yang sy nantikn dan berharap smua
perkara tu m'gembirakan saya, 1st skali im waiting my bufday on 13th December for 15 years old.
second, waiting for my PMR result that coming soon! whao! nervous mau tau. tpi sy xdpt ambik
result saya, sbb time tu sy di kampung. so, ask my dad sja lar. tp x siok la klau org laen dluan tau.
aiyeer~ but sokay la. I hope sgt2 lar sy puas ati ngn result saya. sblm kputusan kluar ne, sya mlas
mau fkir2 pasal result sy, malas mau predict2 result sy dapat byk A or tida ? wahhh!! malas sy fkir.
forget that 1st. just wait. and then, the third one Im waiting 4 the blessful day, it is the day with lots
of red accessory, and many peace song. it is CHRISTMAS DAY ! hehe.. time x'mas tu, kmi di kmpung
mummy sa, yeay! siok x'mas sana! xsbar mnunggu k'tibaan ari tu. hehe :D   hope I enjoy that day .
yg k'empat pula, sy mnunggu n mau tgk dulu kalau ada ksmpatan jmpa yg lovely fren, Chester.
but this one antara jadi, ataw x blm dapat d'pastikan. sbb pkra ne belum comfirm. sy harap ada chance.
ceta2 kejap ja pn xpa lar . yg pnting ada nmpak muka dya, dgr suara dya kaa, salam dya kar ..
coz I miss him a lot, lot, lot suda nee.. hmmp.. I hope this December make me smilesmile. no sad2 plezZ!
hmmp.. harap m'bawa k'gmbiraan/p'berkatan bulan december tahun ne. amin, amin, amin !! :DD


hopefully all my wish come true this month. please be nice to me DECEMBER .
once again, WELCOME DECEMBER :)


Older Post | Newer Post
Intro
yosh! mina konnichiwa! welcome to my simple blog :) follow me ok? i'll follow back . by the way, my blog is best view with mozilla firefox.

Navigations

About Links Entries

player

step here